loading...
سایران - دانلود ها
ADMIN بازدید : 17 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Kingdom Rush: Frontiers یک بازی زیبا در سبک Tower Defense است. در این سبک بازی شما باید با ساختن برج‌ها و موانع در مقابل دشمنان، از عبور آن‌ها و دسترسی به مقر شما جلوگیری کنید. این بازی که قبلاً‌ نیز جزء عناوین پرطرفدار بود حالا با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید، سعی دارد تجربه‌ی قبلی را برای بازیکنان علاقمند این سبک بهتر کند. بازی پر است از برج‌ها، هیروها و ارتقاءهای متعدد برای همه‌ی آن‌ها. همچنین در بازی بیش از ۴۰ نوع دشمن با قابلیت‌های گوناگون وجود دارد که باید بتوانید به مرور زمان با ساخت برج‌های پیشرفته‌تر، آن‌ها را از پا در بیاورید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod touch 3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

kingdom rush frontiers دانلود بازی زیبای Kingdom Rush: Frontiers 1.0   آیفون

ADMIN بازدید : 44 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار محبوب ادوبی ایلوستریتور سی سی، محیط طراحی وکتور مطابق با استانداردهای صنعتی برای طراحی مدیا را دارا می باشد. دیدگاه خلاقانه ی خود را با اشکال، رنگ ها، افکت ها و نوشته های گرافیکی این نرم افزار به تصویر بکشانید. با سرعت و انسجام هرچه بیشتر به کار بر روی فایل های سنگین و پیچیده بپردازید و طراحی های خود را در بین نرم افزارهای مختلف شرکت ادوبی به آسانی انتقال دهید. در نسخه ۱۷ این نرم افزار ویژگی های از قبیل ابزار نوشتاری لمسی، تصویرهای موجود در قلم ها، جستجوی فونت و … قرار داده شده است. در بخش نوشتاری لمسی، کاراکترهای نوشتاری شما هرکدام می توانند به عنوان یک شیء مستقل محسوب شوند. با استفاده از انتقال، تغییر اندازه، چرخش و ادیت فونت ها شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که در هر لحظه که اراده کنید قابلیت ویرایش تمامی کاراکترهای خود را دارید.

 

Adobe Illustrator CC v17.0.0 طراحی وکتورهای حرفه ای با Adobe Illustrator CC v17.0.0

ADMIN بازدید : 45 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe Audition CC به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی خود را ایجاد کنید و با استفاده از ابزارهای ارتباطی بیشتر و ده ها ویژگی جدید که در این نسخه از قبیل حذف کننده صدای خواننده گنجانده شده است، کارهای خود را در اختیار همگان قرار دهید. نرم افزار Adobe Audition CC به شما این امکان را می دهد تا از ویژگی های جدید این نرم افزار به محض عرضه شدن مطلع شوید و همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای ادیت ویدیو سازگاری پیدا کرده تا بتوانید یک محصول صوتی و ویدیویی بی نظیر را بدون نیاز به هیچ نرم افزار دیگری تولید نمایید. از ویژگی های این نسخه از نرم افزار می توان به حذف کننده صدا، ویرایشگر پیش نمایش، ویرایشگر چند منظوره ی بهبود یافته، طراحی صدای پیشرفته، بهبود کیفیت صدا، معیارهای بلندی صدای ITU و … اشاره کرد.

 

Adobe Creative Cloud Audition CC 6.0 ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732

ADMIN بازدید : 36 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار این-دیزاین با سرعت بیشتر، هوشمندتر و متصل تر عرضه شد. با استفاده از بهبودهای صورت گرفته در نرم افزار بوسیله ی کد نویسی آن برای سیستم عامل های ۶۴بیتی، حتی پیچیده ترین عملیات نیز سرعت خارق العاده ای پیدا کرده اند. و حال پس از گذار از نسخه CS6 با این قابلیت فوق العاده، شما در نسخه جدید این نرم افزار (CC( می توانید کارهای خود را به اشتراک گذاشته، فونت های خود را از طریق وبسایت ادوبی سینک کرده، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض انتشار آن ها دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. (در هنگام نصب گزینه "یدعم العربیه" را انتخاب نمایید). در جستجوی فونت های مورد نیاز خود، شما می توانید به بخش Adobe Typekit مراجعه نموده و با توصیف فونت مورد نیاز خود، در آرشیو عظیم شرکت ادوبی به جستجوی فونت دلخواه خود بپردازید و تفاوت های شگرف در طراحی های خود را به سرعت مشاهده کنید.

 

Adobe Creative Cloud InDesign CC 9.0 طراحی حرفه ای صفحات مجله با Adobe Creative Cloud InDesign CC 9.0

ADMIN بازدید : 95 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool XBOX360-iMARS

 

Deadpool xbox360 cover small دانلود بازی Deadpool برای XBOX360

ADMIN بازدید : 15 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.

 

gangstar vegas android بازی زیبای Gangstar Vegas 1.0   اندروید

ADMIN بازدید : 39 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
Order of the Rose – یک بازی زیبا به سبک HOG در ژانر جنایی است.در نقش کارآگاهی حرفه ای مسئول پی گیری پرونده ای دشوار خواهید بود.به تازگی یک قاتل سریالی دست به کشت و کشتاری بی رحمانه زده و بر روی اجساد قربانیان خویش علایمی می نگارد که در یک نگاه کلی تصویری از یک پازل به دست می دهد.به راستی چه ارتباطی میان قربانیان وجود دارد ؟ با پیشروی در داستان بازی پرسش های فراوانی رخ می نماید که پاسخگویی به هرکدام مستلزم استفاده بهینه از هوشمندی ، جسارت و قاطعیت این کارآگاه دلیر است.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب را مشاهده کنید.
 

Rose Cover دانلود بازی Order of the Rose برای PC

ADMIN بازدید : 19 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

MotoGP 13 XBOX360-COMPLEX

 

motogp13 xbox360 cover دانلود بازی MotoGP 13 برای XBOX360

ADMIN بازدید : 22 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار LEDBlinker Notifications ابزاری ساده و کاربردی است که با کمک چراغ LED موبایل شما، در حین داشتن پیامی جدید که نیازمند توجه شما است، همچون تماس از دست رفته، پیام کوتاه و ایمیل تازه با کمک چراغ LED موبایل، شما را مطلع می‌سازد. این برنامه همه‌ی اپلیکیشن‌های موجود را ساپورت می‌کند،‌ فقط کافیست اپلیکیشن مورد نظرتان که می‌خواهید Notificationهایش را به‌صورت LED مشاهده کنید را به لیست این برنامه اضافه کنید. از مزایای این برنامه این است که نیازی به ROOT بودن گوشی نداشته و مصرف باتری بسیار کمی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

ledblinker notifications android اطلاع از پیام‌ها با کمک چراغ LED با LEDBlinker Notifications 4.6.4   اندروید

ADMIN بازدید : 20 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Le Tour De France 2013 XBOX360-SPARE

 

le tour de france 2013 xbox360 cover دانلود بازی Le Tour De France 2013 برای XBOX360

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 8,192